Betalen en verzenden

Betalingen

Bij Tutujurk kan je online betalen met Ideal, Mister Cash, bankoverschrijving of met Paypal. Na bevestiging van betaling word de bestelling voor u klaargemaakt en binnen 5 werkdagen naar u toe verzonden. U krijgt na uw betaling van ons een email met daarin de bestelling met betaalbevestiging. Let op: bij een bankoverschrijving heeft u de mogelijkheid om de betaling iets uit te stellen, maar er wordt pas geleverd nadat de betaling bij ons is binnengekomen. Als de betaling bij ons zichtbaar is zal uw status op betalen komen te staan in uw account.

Een bankoverschrijving kan soms wel twee of drie dagen duren voordat het bij ons zichtbaar is, dus bij een spoedbestelling altijd kiezen voor Ideal of Paypal.

 

Geen bestelbevestiging ontvangen?

Heeft u uw mailadres goed ingevuld? Verander het in uw account.

Bij gratis mailproviders blijkt onze bestelbevestiging en of mailwisseling in de SPAM te komen of soms zelfs helemaal niet aan te komen. Dit heeft te maken met de beveiliging aan uw kant en kunnen wij niets aan veranderen.

Kijkt u in uw account of de bestelling daar staat en wat de status is. U kunt ons altijd via info@tutujurk.nl vragen of de bestelling goed is aangekomen, of via een PB op onze facebook site.

Verzending

Omdat onze jurkjes veel volume bevatten maar weinig gewicht zullen alle jurkjes zoveel mogelijk vacuüm worden geseald in stevig plastic zakken voor verzending. Dit doen we ook omdat een doos nog wel eens beschadigd bij verzending en zo de jurken goed beschermd blijven. Het vacuüm sealen is om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Elk pakket zal een track and tracenummer bevatten. Als het pakket is verzonden sturen wij u via de mail het track and tracenummer toe zodat u het pakket kan volgen. Voor een brievenbuspakket hoeft u niet thuis te blijven voor ontvangst.

U kunt door op ‘verzendkosten berekenen’ in de winkelmand te klikken wisselen van land, Nederland of België. Door het land te selecteren zullen uw verzendkosten zich aanpassen in de winkelmand.

  • Komt u de jurk afhalen omdat u in de buurt woont (alleen op afspraak) dan kunt u in de winkelmand de code: AFHAALJURK invullen en er worden geen verzendkosten berekend. Mocht u dit doen terwijl u niets heeft afgesproken met Tutujurk en niet komt afhalen blijft de jurk in ons bezit. U krijgt bericht wanneer de jurk klaar is en u het af kunt komen halen volgens afspraak.

Wij verzenden onze brievenbus pakketten met PostNL en DHL en de verzendkosten daarvoor zijn € 3,50 per brievenbus pakket (PostNL) en €4.95 voor een DHL postpakket. Voor onze Belgische klanten zullen de verzendkosten € 9.95 per pakket zijn.

  • U kunt de verzendkosten bekijken in uw winkelmand, deze zullen zich automatisch aanpassen aan uw bestelling. Woont u in België, dan kan u de verzendkosten bekijken door aan te geven in de winkelmand dat het naar België verstuurd moet worden.

Brievenbuspakketten van PostNL worden over het algemeen een dag na versturing bezorgd. Let op, PostNL bezorgd niet op zondag, maandag en nationale feestdagen. De grote pakketten en naar België zullen worden verstuurd door DHL. Vertragingen, beschadigde pakketjes en zoek-geraakte poststukken is Tutujurk.nl niet voor aansprakelijk te stellen. Wel zullen we u zo goed mogelijk proberen te helpen om het pakket bij u thuis te krijgen.

 

Onze pakketten worden standaard naar verzendadres verstuurd. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om uw pakket aan te pakken thuis is er de mogelijkheid om het pakket bij een DHL parcelshop af te laten leveren en het daar op te halen bij u in de buurt. U kunt uw dichtsbijzijnde parcelshop hier vinden

Laat in de notitie in het afrekenscherm weten bij welke parcelshop uw voorkeur ligt.

Tutujurk.nl is niet verantwoordelijk voor de door u onjuiste ingevulde adresgegevens of door u onjuist ingevulde emailadressen. Als daardoor de pakketten verkeerd worden bezorgd is dat geheel voor uw eigen risico.

Tutujurk.nl is neemt ook geen verantwoording bij het niet af kunnen leveren door het niet thuis zijn bij aflevering, en mocht daardoor het pakket retour worden verzonden zal het pakket niet als retour door ons worden behandeld en krijgt u geen retour kosten voor uw bestelling. U heeft de mogelijkheid om na de 1e levering niet thuis te zijn telefonisch aan te geven of op de website van de vervoerder wanneer u wel thuis bent of op welk adres u het bij de vervoerder af wil halen bij u in de buurt. De vervoerder komt minstens drie keer bij u met ons pakket en er is dus gelegenheid genoeg om dit te kunnen ontvangen.  Pas na betaling van nieuwe verzendkosten zullen wij het pakket opnieuw versturen en ander blijft het pakket bij ons zodat u het kan afhalen. De bestelling is van u en blijft van u, wij nemen dit niet weer retour als de vervoerder het om niet aflever reden het retour stuurt.